субота, 2 квітня 2016 р.

У даному блозі я хочу познайомити вас як правильно доглядати за нашими кімнатними квітами ,а саме :орхідеями та фіалками. У своїх публікація я буду розповідати про свої досліди та експеременти , буду ділитися своїм досвідом по догляду за квітами . На даний час у мене є 8 орхідей різного сорту , деякі з них я хочу вам представити:



Це моя "королєвска" орхідея , сорт : "Quito".
Дімаметр квітки становить 12 см.Догляд за даними квітами дуже легкий .Але про догляд  поговоримо на іншій сторінці , яка буде створена незабаром . Також на даному блозі я буду оприлюднювати фото своїх красунь , розповідатиму про особливості догляду за ними .Поділюся своїм досвідом по розмноженню квітами . Буду радити які препарати застосовувати , а також згодом буду оприлюднювати відео про свої рослини.

1 коментар: